torstai 6. kesäkuuta 2013












 Topakka marssi ja sitten uimaan.
Tänään toivottavasti päästään taas ja ensi viikolta taidan jo jättäytyä lomalle.
Tuossa vikassa kuvassa ihana suihku,tuollaisen ottaisin mieluusti iltsellekin sijainteineen kaikkineen:-)

maanantai 3. kesäkuuta 2013

keskiviikko 29. toukokuuta 2013













Meidän viime Sunnuntai sisälsi runsaasti meri-ilmaa,villivihanneksia ja vähän leikkipuistossa oloa.

maanantai 27. toukokuuta 2013








 




Ihana lämpö,ihanat kukat ja suuri ilo niistä. Mukavaa viikkoa toivottelen:-)

perjantai 24. toukokuuta 2013










Vähän harmaampi päivä Suomenlinnassa.
Kerättiin erilaisia villivihanneksia ja tutkailtiin rantoja.

tiistai 21. toukokuuta 2013










Nämä kuvat ovat äitienpäivältä. Aamiaisen toi tyttö kyllä aamulla vuoteeseen ja se oli kyllä jokseenkin herttainen:omppumehua mukista ja reissumies,jonka päälle oli viipaloinut tomaattia,mutta ei todellakaan ollut turhia vaivautunut minkään levitteen kanssa:-)

Sitten suunnattiin  Sipoonkorpeen,jossa tutkittiin niin muurahaispesää,kuin pikkulampareiden vesieläimistöä,kivaa oli.