torstai 6. kesäkuuta 2013
tiistai 21. toukokuuta 2013
Nämä kuvat ovat äitienpäivältä. Aamiaisen toi tyttö kyllä aamulla vuoteeseen ja se oli kyllä jokseenkin herttainen:omppumehua mukista ja reissumies,jonka päälle oli viipaloinut tomaattia,mutta ei todellakaan ollut turhia vaivautunut minkään levitteen kanssa:-)
Sitten suunnattiin Sipoonkorpeen,jossa tutkittiin niin muurahaispesää,kuin pikkulampareiden vesieläimistöä,kivaa oli.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)