torstai 31. tammikuuta 2013








             Kuvia  viime viikonlopulta. Ja kohta taas seuraava. eilen tytöllä oli päiväkotona soppapäivä.eli lapset tekivät hurjat määrät soppaa ja aikuiset saivat sitten iltapäivästä tulla sitä syömään. kiva idea ja muistutus siitä,että pitäisi kotonakin rohkeasti antaa vaan tarttua pilkkomishommiin.

sunnuntai 20. tammikuuta 2013














 Eilinen päivä aikalailla aamusta iltaan. En voinut vastustaa mansikoita kaupassa,tuoksuivat ja maistuivatkin melkein "oikeilta".
aamiaisen jälkeen suuntasimme korkeasaareen asteita -18c,hyvin näkyi eläimiä,eikä kylmäkään tullutkun liikuttiin kokoajan. On se silti hyvä,että siellä on ne muutama sisätilakin.

torstai 17. tammikuuta 2013

lauantai 29. joulukuuta 2012












                

 Pilkahduksia joulunvietostamme. on kyläilty ja onnekseni pääsin itseksenikin metsään hiihtelemään.
                Huomenna pitäisi vielä jatkaa kyläilyjä.

perjantai 21. joulukuuta 2012




                  Kissan tein käsin ommellen hänelle joka pötköttää hangessa.
                      Hyvää vuoden lyhintä päivää,kohta taas valaistuu.

torstai 20. joulukuuta 2012






Kettu siinä hyppää yli kylän ja nuo toiset eläimet tuolla odottelevat joulupuurojansa.